Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Bart

13 Februari 2015 | Thailand, Ko Samui

Na 1 nachtje slapen in Krabi, zijn we verder gereisd naar Koh Samui. In Krabi hadden we op advies van de Lonely Planet gegeten in een restaurantje. Het was goed te eten, maar echt lekker niet. Maar het ergste, de kip was waarschijnlijk niet goed. Onderweg naar Koh Samui, werd Bart weer ellendig. En zodra we op onze kamer waren, was ik ook ziek. Dus hebben we gezellig 2 daagjes samen uitgeziekt. Ik moet wel zeggen Bart kan zo door voor verpleger. Hij heeft met mij boven de wc gehangen, keer op keer, ondanks dat hij zelf ook ziek was. Wat toch een super menneke.

Nadat we uitgeziekt hadden hebben we een scooter gehuurd, om het eiland te verkennen. Natuurlijk weer naar de watervallen, en dit was de mooiste die we tot nu toe gezien hadden. 80 meter hoog en niet druk. Er waren dan ook geen paden aangelegd dus je moest wel een beetje door de jungle. Ook hebben we voor het eerst onze voeten laten masseren, wat is dat heerlijk!!!

Op Woensdag hebben we rond het gehele eiland gereden, en daarbij wat bezienswaardigheden gedaan. Zo hebben we de Big Budha gezien. Ook de Elephant gate. ik dacht daar zijn olifanten, maar helaas het was alleen een poort met een olifant op. Bij de waterval hadden ze overigens wel olifanten.

Bart heeft zich hier 2 maatpakken aan laten meten. Hij is een echte heer nu haha. Vandaag gaan we verder met onze reis. Tot snel weer.

Groetjes Bart & Femke