Hua Hin en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu Hua Hin en Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu

Hua Hin en Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Bart

15 Februari 2015 | Thailand, Bangkok

Okeey, we hebben een beetje gejokt. We gaan niet verder met onze reis. We zijn teruggereisd naar Bangkok, zodat we een week eerder terug kunnen vliegen. Onze reis was zeker heel mooi en leuk. Maar had ook zeker negatieve kanten. Mensen zeggen vaak hoe geweldig het is, dat de mensen zo vriendelijk zijn en dat het niks kost.

Nou het is leuk, maar niet zo geweldig als iedereen voordoet. Mensen zijn echt echt niet vriendelijk. Ze proberen overal geld uit te halen, soms zelfs op een agressieve manier. Natuurlijk hebben we ook vriendelijke mensen gezien, maar toch. En goedkoop is het al helemaal niet.

Als we nu vertrekken, gaan we met een goed gevoel weg, en kijken we terug op een super fijne vakantie. Daarnaast kunnen we nu nog een dagje carnaval meepikken :)

We zitten nu dus terug in Bangkok. Tegenover het hotel waar we zes weken geleden begonnen zijn. En geloof het of niet. Het is Leuk. We hebben die eerste week duidelijk nodig gehad om te wennen. Toen vonden we Bangkok vies, druk, opdringerig. Maar nu we zes weken hier zijn, is het hier gewoon gezellig!!

Zometeen worden we opgehaald door de taxi, die ons naar de airport brengt. En morgenvroeg half 10 staan we weer op hollandse bodem.

We willen jullie allemaal bedanken voor het volgen van onze website, en alle leuke reacties. En nu echt.... Tot snel!!!

Groetjes Bart & Femke