Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Bart Femke - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Dinsdagochtend aangekomen in Bangkok. Aangezien we nogal moe waren, zijn we vrijwel meteen naar het hotel gegaan. Hier moesten we 4 uur wachten op onze kamer. Overigens had ik op voorhand bedacht dit geweldige hotel 3 nachten te boeken, zodat ik kon wennen. Maar het hotel was eigenlijk best wel slecht.

Gelukkig heb ik meneertje BAM!! bij, en die heeft blijkbaar overal een oplossing voor en maakt zich nog niet druk, al stort het hotel in. Maar goed (vooral ik dus) heb 2 dagen nodig gehad om te wennen. Maar we zijn het er samen over eens dat Bangkok het niet is. Megadruk, groot en een Turkeijencultuur op straat. Je kan geen 3 passen zetten of ze staan bij je.

Daarom zijn we Donderdag naar de "floating market" een paar uur buiten Bangkok geweest, heel appart ezig was met daarbij uit de buurt te blijven. Daarna zijn we naar een "wild animal rescue parc" geweest, en dat was super gaaf. Je kon op een heel groot perceel tussen de wilde dieren wandelen. Ben er wel achter dat Bart niet veel heeft opgestoken van zijn "discovery channel". Want hij blijft vertellen wat hij allemaal geleerd heeft, maar raakt vervolgens van het pad en verdwaald. Daar stonden we dan, in de jungle op onze slippers. Naja eind goed al goed (niet door Bartje, maar door andere verdwaalde mensen). Hoogtepunt was het knuffelen met de tijgers, al was dat toch wel spannend.

Tot slot zijn we vrijdagmorgen met de trein vertrokken uit Bangkok. Yes Yes. We zitten nu op een 12 uur durende treinreis naar Chiang Mai. Daar zou veel te doen moeten zijn, maar we hebben de komende dagen een beetje pech met het weer. Regen en 21°, dus we gaan straks eens uitpuzelen wat we het best hierna kunnen doen. Leuk wordt het toch wel!!

Groetjes Bart & Femke

• 09 Januari 2015 - 20:14

Pap En Mam:

Ha jullie. Jammer dat Bangkok tegen viel, maar de rest van jullie vakantie gaat dit helemaal goed maken!!! Fijn om te lezen dat jullie wel lol hebben. Ja ja Femke, maar goed dat je die rots in de branding bij je hebt, haha. Dikke kus.

• 10 Januari 2015 - 21:42

M.rademaekers:

Genieten jullie er maar van Gr.opa.

• 11 Januari 2015 - 11:59

Pa Peerke Maas:

Hoi bart en femke
    jullie kunnen nooit verdwalen jullie hebben allebei een goei mond om te praten
    Verder ook heel plezier samen
    Grt uit het ook natte België

• 11 Januari 2015 - 13:28

Peer, Nathalie En De Kids:

Hallo saampjes,

Heel fijn om van deze kant te lezen hoe het met jullie gaat.
    Tevens zijnde foto's super en geeft een goed beeld van wat jullie allemaal hebben gezien.
    Femke geen schrik he met Bart, het is wel Bart Maas waar we het over hebben, de andere kant van de wereld weet toch ook wie hij is...;-)
    Heel veel plezier en super bedankt voor de app-jes.
    Kyandro vind het geweldig als hij jullie weer hoort.

Kyandro zegt: ik kom bij jullie nog een keer een taart bakken en slapen. Dikke kus.
    Davina en Talitha: Veel plezier, het is hier saai zonder jullie het is zo stil.

Pa zegt: Bart wel goed oppassen op Femke en andersom ook.
    Nathalie zegt: Geniet ervan this is one in a life time!

Heel veel liefs van ons allemaal xxxx

• 11 Januari 2015 - 17:47

Nathalie & Rene:

Hey globetrotters!
    Mooie foto's. We zijn benieuwd naar het vervolg van jullie reis. Doe stilaan en vergeet niet te genieten.
    Groetjes Rene & Nathalie xxx

Groetjes oma Maya en Jan xx

• 11 Januari 2015 - 21:45

Maya En Jan:

Hoi Femke en Bart,
    En ik (Jan) maar tegen Bart zeggen, Hè Bart let goed op Femke. Foutje. Die tijgers zijn kennelijk allemaal gedrogeerd? Of heeft Bart ook invloed op de tijgers? Het lijkt er wel op.
    Goede reis en geniet ervan.
    Groeten van Maya en Jan

• 18 Januari 2015 - 18:32

Annemiek:

Ha Femke en Bart,

Wat gaaf die 'foto's met die tijgers.
    Heb je ze gehypnotiseerd?
    Ook mooie natuur.
    Geniet ervan!

xxxAnnemiek

• 25 Januari 2015 - 18:40

Nol Maas :

Hoi Femke en Bart

Leuk om jullie reisverslagen te lezen. En de foto's te zien.
    Zo te merken een interessante ervaring
    Nog veel plezier.

We volgen jullie, Gr. Nol en Els